Kaspersky stawia na McCann London

Firma Kaspersky Lab przekazała swój międzynarodowy budżet reklamowy agencji McCann London.

km
km
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętym w lutym tego roku przetargu McCann London pokonała agencje OgilvyOne i Glue Isobar. Wcześniej firma Kaspersky Lab była obsługiwana przez agencję M&C Saatchi, która nie startowała w przetargu. Wartość reklamowego budżetu producenta oprogramowania antywirusowego szacuje się na ponad 24 miliony dolarów.

McCann London będzie odpowiedzialna za przygotowanie dla Kaspersky Lab globalnej kampanii obejmującej inernet, prase i outdoor.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów