Kasztelan ponownie z loterią podkapslową

Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan (Carlsberg Polska), wspiera ją kampania reklamowa. Przygotowały ją Brainbox i Dynamo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kasztelan ponownie z loterią podkapslową

Kasztelan w tym roku podzieli się ze swoimi konsumentami dodatkowymi puszkami, które wygrać można w podkapslowej loterii. Mechanizm jest prosty - wystarczy kupić piwo Kasztelan Jasne Pełne lub Kasztelan Niepasteryzowane w promocyjnym opakowaniu i sprawdzić kapsel lub kluczyk.

Każdy zwycięski kapsel albo kluczyk to wygrany Kasztelan Jasne Pełne w puszce 0,5l do odbioru. Tegoroczną nowością są „kapsle pocieszenia” z hasłami zachęcającymi do dalszej zabawy, jak np.: „Spróbuj Waść jeszcze raz” czy „Skucha! Waść dalej szuka”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pan-kasztelan-zaprasza-racz-wasc-wpasc-wideo ##

Kampania wspiera loterię Kasztelana

23 kwietnia wystartuje kampania telewizyjna wspierająca loterię z nową reklamą osadzoną w znanej i lubianej przez konsumentów platformie komunikacyjnej „Racz Waść Wpaść”.  

W spocie na współczesnym grillu pojawia się Kasztelan i dzieli się tym co najlepsze, przenosząc bohaterów na wyjątkowe spotkanie przy grillu w stylu staropolskiej biesiady. Kasztelan zachęca do wzięcia udziału w loterii hasłem: „pod kapsle kukajcie, piwo wygrywajcie!”.

Kampania będzie emitowana w ogólnopolskiej telewizji i kanałach tematycznych.

Reklamę w reżyserii Szymona Pawlika stworzyła agencja Brainbox, producentem jest studio filmowe Dynamo, zza kamery operował Marek Sanak, a nowoczesne tło muzyczne z nutką tradycji skomponował Auer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem