Katarzyna Borucka: z Coca-Cola Poland do Grupy Żywiec

Katarzyna Borucka objęła funkcję dyrektora działu ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec. Poprzednio pracowała w Coca-Cola Poland, a wcześniej w Philip Morris Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor działu ds. korporacyjnych Katarzyna Borucka będzie odpowiadać w Grupie Żywiec za realizację strategii korporacyjnej. Raportować będzie bezpośrednio do prezesa firmy, Xaviera Belisona. Poprzedni dyrektor działu ds. korporacyjnych, Grzegorz Szczepański, w połowie ub.r. odszedł do agencji H+K Strategies Polska (więcej na ten temat). Katarzyna Borucka przez ostatnich 5 lat pełniła funkcję dyrektora ds. wizerunku, kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland. Reprezentowała firmę w wielu organizacjach przemysłowych i biznesowych, m.in. Polskiej Federacji Producentów Żywności, gdzie pełniła funkcję członka Rady Nadzorczej, Pracodawcach RP, Amerykańskiej Izbie Handlowej, Krajowej Unii Producentów Soków czy Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy. Wcześniej Borucka przez 10 lat pracowała w Philip Morris Polska, gdzie zajmowała różne stanowiska w dziale ds. korporacyjnych, odpowiadając za public affairs, społeczną odpowiedzialność biznesu oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana