Kayah z Sony Ericsson

Kampania promocyjna nowego telefonu Sony Ericsson 8211; T290i w ofercie Pop wykorzystuje wizerunek popularnej piosenkarki Kayah.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

29 czerwca 2005 w Klubie Skarpa w Warszawie odbył się koncert Kayah podsumowujący wspólną akcję promocyjną Sony Ericsson i Pop.

W ramach wspólnej kamapnii Sony Ericsson i Pop zostały wyprodukowane reklamy prasowe i telewizyjne z udziałem Kayah. Sony Ericsson objął też patronatem najnowszą płytę Kayah "The best & the rest".

Została ona wydana przez wytwórnię Sony BMG, z którą Sony Ericsson działa na zasadzie umowy partnerskiej. 10 tysięcy płyt Kayah było w ramach kampanii promocyjnej rozdawanych w salonach sprzedaży wraz ze starterem Pop oraz z zestawem Sony Ericsson T290i.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"