„Każde wnętrze to dobry materiał” w kampanii IKEA

W Łodzi rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa IKEA pod hasłem „Każde wnętrze to dobry materiał”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii IKEA w Łodzi na zewnętrznych szybach nośników citylight znajduje się hasło „Każde wnętrze to dobry materiał”, natomiast wewnątrz gabloty umieszczono prawdziwą tkaninę z kolekcji IKEA, a na sąsiadującym panelu - plakat z zaproszeniem do udziału w Tekstylnej Nocy Zakupów, odbywającej się w ramach Festiwalu Dobrego Wystroju. Te dodatkowe elementy mają wyróżnić przekaz oraz podnieść jego zauważalność i zapamiętywalność.

grafika

Nietypowe reklamy są częścią kampanii reklamującej nowy katalog IKEA, poświęcony głównie tekstyliom (przeczytaj o nim więcej). Będą eksponowane do 23 września, ponieważ do tego dnia potrwa Festiwal Dobrego Wystroju w centrum handlowym Port Łódź. Reklamy przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, a planowaniem i zakupem nośników zajął się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej