Kerris z nową strukturą kompetencyjną w dziale client service

Agencja Kerris wprowadziła nową strukturę kompetencyjną w dziale client service. Zmiany obejmują podział działu na dwa wyspecjalizowane piony: kreację oraz performance, które odpowiadają za realizację różnych obszarów współpracy z klientami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kerris z nową strukturą kompetencyjną w dziale client service

Pionem kreacji w dziale client service kieruje Daniel Kucia, który dołączył do zespołu w maju 2024 roku, obejmując stanowisko account directora. Obecnie w pełni zarządza zespołem, odpowiadając za rozwijanie kreatywnych rozwiązań i wdrażanie innowacyjnych strategii dla klientów. Jego obowiązki obejmują również wsparcie w pozyskiwaniu i obsłudze nowych klientów, zarządzanie projektami oraz wspieranie zespołu w realizacji kluczowych zadań.

Daniel Kucia posiada 19-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zdobyte podczas pracy w agencjach takich jak Momentum Worldwide, Red8 Advertising oraz Bardzo. W trakcie swojej kariery współpracował z wieloma markami, w tym Bonduelle, Ceramika Paradyż, Costa Coffee, FRoSTA, Harnaś (Carlsberg), KFC, Lech (Kompania Piwowarska), Link4, Orlen, USP Zdrowie, Virgin Mobile oraz Wienerberger. 

Za pion performance odpowiada August Jakubowski, który jest związany z agencją Kerris od lutego 2024 roku. Obecnie pełni funkcję client service lead i odpowiada za zarządzanie działaniami skoncentrowanymi na efektywności kampanii oraz realizacji celów biznesowych klientów. Jego obowiązki obejmują także zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz skuteczną realizację kampanii, ukierunkowanych na osiąganie mierzalnych wyników.

August Jakubowski posiada 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zdobyte podczas pracy m.in. w Webtalk oraz prowadzenia własnej agencji, BlackMewa. Współpracował z markami takimi jak Audi, Panasonic, Pyszne.pl oraz Smyk. 

Client service w Kerris Group

Całym działem client service zarządza Maciej Makowski, który dba o spójne i efektywne funkcjonowanie obu pionów, gwarantując najwyższą jakość obsługi oraz pełną klientocentryczność. Nowa struktura sprzyja również dalszemu rozwojowi specjalizacji pracy accountów, co pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie usług do potrzeb klientów.

– Wprowadzenie nowej struktury to krok w stronę jeszcze większej elastyczności i innowacyjności w obsłudze naszych klientów. Dzięki wyodrębnieniu dwóch pionów możemy lepiej odpowiadać na specyficzne potrzeby każdego klienta, dostarczając mu spersonalizowane rozwiązania na najwyższym poziomie. Naszym celem jest nie tylko podnoszenie standardów, ale również umacnianie długotrwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu – mówi Maciej Makowski, managing partner w Kerris Group. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]