Z KGHM pożegnał się były dziennikarz TVP Info

Po prawie sześciu latach pacy z państwowym holdingiem KGHM Polska Miedź rozstał się dyrektor komunikacji korporacyjnej Piotr Chęciński. Wcześniej był związany m.in. z Telewizją Polską i Polskim Radiem.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Z KGHM pożegnał się były dziennikarz TVP Info
Piotr Chęciński, fot. screen z linkedin

Piotr Chęciński z KGHM był związany od wiosny 2019 roku. Jako dyrektor komunikacji korporacyjnej nadzorował m.in. komunikację zewnętrzną firmy w Polsce i za granicą.

Do firmy przeszedł po kilkunastu latach pracy w mediach publicznych. W latach 2007-2017 był wydawcą i prowadzącym programy publicystyczne w TVP2 i TVP Info. Współtworzył m.in. cykle „Biznes Info”, „Studio Świat” i „Świat i Ludzie”. W latach 2011-2013 był wysłannikiem TVP w Wielkiej Brytanii i USA.

Natomiast od połowy 2017 do wiosny 2019 roku Piotr Chęciński był redaktorem naczelny portalu internetowego Polskiego Radia (odpowiadał też za rozwój witryny Polskiego Radia 24. Wcześniej pracował w Telewizji Polsat i Axel Springer.

Teraz Chęciński uruchomił własną firmę Impact Sphere oferującą usługi z zakresu komunikacji, strategii, analizy danych i szkoleń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji