Kinga Rusin i Jacek Poniedziałek reklamują RMF Classic

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa RMF Classic. Akcję – wykorzystującą wizerunek Kinga Rusin, Jacka Poniedziałka i Bożeny Batyckiej – przygotował dział promocji Grupy RMF we współpracy z firmą StudioKxx.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa RMF Classic przebiega pod hasłem „Muzyka z klasą”. Po raz pierwszy stacja reklamuje się z udziałem znanych osób: prezenterki telewizyjnej Kingi Rusin, aktora Jacka Poniedziałka i businesswoman Bożeny Batyckiej.

grafika

Na poszczególnych reklamach Rusin, Poniedziałek i Batycka wymieniają różne powody, dla których słuchają RMF Classic. Layouty są utrzymane w klasycznej konwencji dzieł malarskich.

grafika

Kampania obejmuje prasę (25 tytułów, m.in. „Avanti”, „Elle”, „Film”, „Forbes”, „Gala”, „Glamour”, „In Style”, „Newsweek”, „Pani”, „Party”, „Playboy”, „Przekrój”, „Twój Styl”, „Viva!”, „Wprost”) oraz internet (Interia.pl, WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl.).

grafika

Zdjęcia na potrzeby akcji wykonała Iza Grzybowska w warszawskim Studio Makata, a layout zaprojektowało StudioKxx. Pomysł kampanii powstał w dziale promocji Grupy RMF, który odpowiada także za jej realizację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?