„Klan” stracił 170 tys. widzów. 47,3 mln zł z reklam

Telenowelę „Klan” w okresie od września ub.r. do maja br. oglądało średnio 2,54 mln widzów, o 170 tys. mniej niż w poprzednim sezonie. W czasie emisji serialu TVP1 pozostała liderem rynku. Przychody z reklam wyniosły 47,3 mln zł.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Klan” stracił 170 tys. widzów. 47,3 mln zł z reklam

„Klan” Jedynka pokazywała od poniedziałku do czwartku o 17.50. W okresie od 2 września ub.r. do 29 maja br. średnia widownia serialu wyniosła 2,54 mln osób przy udziale wynoszącym 21,96 proc. w grupie 4+ i 13,60 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania w sezonie 2012/2013 „Klan” cieszył się nieco większą popularnością. Serial oglądało średnio 2,71 mln widzów, a udział TVP1 wynosił odpowiednio 23,11 proc. i 15,42 proc.

TVP1 w czasie emisji obyczajowej produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, nadający w tym paśmie „Dlaczego ja?” oraz „Pierwszą miłość”, co dało mu 16,90 proc. udziału. Trzecia była telewizja TVN („Wawa Non Stop”, „Szpital”; 12,25 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. „Panorama”; 11,23 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 Jedynka zajęła drugą pozycję za Polsatem.

Widownia „Klanu” na tle konkurencji

Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu telenoweli wyniosły 47,3 mln zł. W poprzednim sezonie były o 4 mln zł niższe (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowe odcinki „Klanu” trafią na antenę TVP1 jesienią tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta