Klienci bohaterami wiosennej kampanii Wólczanki (wideo)

Marka odzieżowa Wólczanka (Vistula Retail Group) rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii reklamowej. Jej bohaterami są klienci marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oś działań marketingowych promujących wiosenną kolekcję Wólczanki stanowi sesja wizerunkowa. Nowa kolekcja to motywy kwiatowe przewijające się na koszulach i akcesoriach. One też znalazły się w sesji zdjęciowej do kampanii.

grafika

Twarzami akcji reklamowej pod hasłem  #MY Wólczanka zostali klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów.

Kilkunastu bohaterów to zarazem kilkanaście historii. Każda z nich jest inna. Założenia komunikacji definiuje towarzyszący akcji claim: „Różnią nas wiek, zainteresowania, zawody.  Łączą uśmiech i koszule Wólczanka. Wólczanka to My. Wólczanka to Ty”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"