Klif promuje się hasłem "Otwarty na…"

Marka galerii handlowych Klif zaprezentowała nowe hasło "Klif. Otwarty na…" oraz strategię komunikacji, opartą na relacjach międzyludzkich i lokalnych inicjatywach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Klif promuje się hasłem "Otwarty na…"

Linia kreatywna pod hasłem „Klif. Otwarty na…” podkreśla otwartość, wzajemne relacje, i wspólne spędzanie czasu. Marka chce otwierać się na nowe grupy odbiorców i integrować i w swoich przestrzeniach handlowych.

– Nowe podejście odzwierciedlone jest w kampanii wizerunkowej, w której pokazujemy prawdziwe, spontaniczne relacje pomiędzy dwiema bohaterkami - śmiech, radość, energię oraz wzajemne wsparcie. Takie wartości celebrujemy w Klifach - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, associate director, head of marketing asset services w  Cushman&Wakefield zarządzającej Klifami w Warszawie i Gdyni.

Kampania obejmuje m.in. billboardy, działania w social mediach i spot wideo na kanale YouTube marki.

Obsługą komunikacyjną galerii Klif zajmuje się Great Minds (Grupa Garden of Words).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?