Klif promuje się hasłem "Otwarty na…"

Marka galerii handlowych Klif zaprezentowała nowe hasło "Klif. Otwarty na…" oraz strategię komunikacji, opartą na relacjach międzyludzkich i lokalnych inicjatywach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Klif promuje się hasłem "Otwarty na…"

Linia kreatywna pod hasłem „Klif. Otwarty na…” podkreśla otwartość, wzajemne relacje, i wspólne spędzanie czasu. Marka chce otwierać się na nowe grupy odbiorców i integrować i w swoich przestrzeniach handlowych.

– Nowe podejście odzwierciedlone jest w kampanii wizerunkowej, w której pokazujemy prawdziwe, spontaniczne relacje pomiędzy dwiema bohaterkami - śmiech, radość, energię oraz wzajemne wsparcie. Takie wartości celebrujemy w Klifach - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, associate director, head of marketing asset services w  Cushman&Wakefield zarządzającej Klifami w Warszawie i Gdyni.

Kampania obejmuje m.in. billboardy, działania w social mediach i spot wideo na kanale YouTube marki.

Obsługą komunikacyjną galerii Klif zajmuje się Great Minds (Grupa Garden of Words).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej