KNF szykuje kampanię o świadomym inwestowaniu, szuka agencji

Komisja Nadzoru Finansowego planuje kampanię podkreślającą konieczność świadomego inwestowania - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie w przetargu szukać agencji, która przygotuje i zrealizuje akcję.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
KNF szykuje kampanię o świadomym inwestowaniu, szuka agencji

Komisja Nadzoru Finansowego jest obecnie na etapie zapraszania agencji do składania ofert na przeprowadzenie badania potrzeb, doradztwo oraz wsparcie eksperckie przy przygotowaniu dokumentów do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kampanii marketingowej mającej na celu zwrócenie uwagi na konieczność świadomego inwestowania.

Obecne postępowanie będzie prowadzone w dwóch etapach. W pierwszym zainteresowane agencje mają przygotować i dostarczyć do KNF dokumentację dotyczącą założeń ogólnopolskiej kampanii na temat świadomego inwestowania, niezbędnej do przygotowania i przeprowadzenia przetargu na wybór agencji, która zajmie się planowanymi działaniami.

Drugi etap ma polegać na udziale w charakterze eksperta zewnętrznego oraz zapewnienie wsparcia KNF podczas przetargu na realizację zaplanowanej kampanii.

Wsparcie KNF ma polegać m.in. na analizie wymagań dotyczących realizacji kampanii m.in. w stacjach telewizyjnych,rozgłośniach radiowych, prasie o zasięgu ogólnopolskim oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych, przygotowaniu i przekazaniu Komisji propozycji wykorzystania mediów przy realizacji kampanii wraz z analizą kosztów, korzyści i dotarcia do grup docelowych, przygotowaniu, realizacji i koordynacji kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?