Škoda kolejny rok z Q&A Communications

Marka samochodowa Škoda Polska (należąca do Volkswagen Group) wybrała w przetargu na obsługę komunikacyjną agencję Q&A Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Przetarg trwał od lipca 2020 i brało w nim udział 5 agencji (przedstawiciele Škody nie ujawniają ich nazw).

Do zadań agencji Q&A Communications należy wspieranie realizacji strategii public relations marki Škoda. Agencja zajmować się będzie działaniami dla tego klienta trzeci rok.

Umowa została podpisana na okres jednego roku.

W ubiegłym roku Škoda  wprowadziła na rynek nową sub-markę iV. Marka zapowiada, że będzie rozwijać własną rodzinę pojazdów elektrycznych oraz specjalny ekosystem dla rozwiązań mobilnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana