"Koko Jambo" Jarzębiny reklamuje makarony Lubella

Maspex ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej promującej makarony jajeczne Lubella. Produkty promowane są m.in. spotami i utworem "Koko Jambo" w wykonaniu zespołu Jarzębina.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Koko Jambo" Jarzębiny reklamuje makarony Lubella

Lubella przypomina, że w makaronach 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu. Kampanijne spoty, a wśród nich uwielbiany przez internautów hit “Koko Jambo” w wykonaniu zespołu Jarzębina emitowane są m.in. na YouTube.

Natomiast reklama będzie emitowana w wybranych stacjach tv i serwisach VOD. Całą kampanię wzmocni 600 lokalnych nośników reklamy zewnętrznej.Wszystkie działania kampanijne potrwają do końca kwietnia.

 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Feeders, za spot tv- Brainbox, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. w reklamach Lubelli występował Dariusz Szpakowski.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami