Komunikacja Plus pracuje dla marki Seni Man

Proomni i Follow Vision z Grupy Komunikacja Plus realizują zintegrowaną kampanię edukacyjną marki Seni Man, należącej do Grupy TZMO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Komunikacja Plus pracuje dla marki Seni Man

Grupa TZMO to polski producent i dostawca wyrobów oraz usług medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych. Do jej portfolio należą takie marki jak Seni, Bella, Happy, Matopat i Citonet. Kampania realizowana przez Proomni i Follow Vision obejmuje linię produktów chłonnych przeznaczonych dla mężczyzn. Promocja jest połączona ze zwiększaniem świadomości na temat problemu nietrzymania moczu.

Działania realizowane pod hasłem „Cokolwiek robisz, poczuj się pewnie” edukują klientów na temat problemu nietrzymania moczu.

Zespół Grupy Komunikacja Plus odpowiada za zaprojektowanie strategii komunikacji marki, linii kreatywnej i landing page oraz wdrożenie i prowadzenie kampanii digital, obejmującej m.in. działania display, video na YouTube, działania contentowe i reklamę natywną.

Kampania potrwa do lipca br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku