Koncern WPP z przychodami ponad 11 mld funtów w pierwszych 9 miesiącach tego roku

Przychody koncernu reklamowego WPP od stycznia do września wyniosły 11,053 mld funtów, o 8,9 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. W trzecim kwartale br. spółka odnotowała wzrost przychodów o 1,1 proc. do poziomu 3,649 mld funtów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Koncern WPP z przychodami ponad 11 mld funtów w pierwszych 9 miesiącach tego roku
fot. Shutterstock.com

W ciągu pierwszych trzech kwartałów tego roku łączny przychód koncernu WPP wyniósł 11,053 mld funtów, co stanowi wzrost o 8,9 proc rok do roku. Tylko w trzecim kwartale 2017 roku przychód firmy wyniósł 3,649 mld funtów.

Największe przychody w trzecim kwartale WPP notuje w Ameryce Północnej – 1,317 mld funtów oraz na połączonych rynkach Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Bliskiego Wschodu i Europy Środkowo-Wschodniej – 1,115 mld funtów. W samej Wielkiej Brytanii przychody koncernu w trzecim kwartale br. wynoszą 475 mln funtów.

grafika

Zysk netto ze sprzedaży koncernu wyniósł w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. 9,552 mld funtów, a w samym trzecim kwartale 3,19 mld funtów. W Ameryce Północnej wartość ta osiągnęła w ciągu pierwszych trzech kwartałów 3,556 mld funtów, a na rynkach  Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Bliskiego Wschodu i Europy Środkowo-Wschodniej – 2,908 mld funtów.

grafika

W sprawozdaniu finansowym firma podkreśla, że w najbliższym czasie będzie dążyć do wzmocnienia swoje pozycji na rynku dzięki wykorzystaniu nowych mediów, analityki danych oraz technologii. Koncern stawia również na rozwój poprzez wykup udziałów małych i średnich firm. Z raportu firmy Comvergence wynika, że WPP w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy zamknęło najwięcej fuzji i przejęć na rynku reklamowym – osiemnaście.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style