Koniec małżeństwa Michaela Douglasa i Catherine Zeta-Jones

Aktorzy Michael Douglas i Catherine Zeta-Jones już ze sobą nie żyją.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Pary nie widziano razem na żadnym oficjalnym wydarzeniu od 22 kwietnia. Solo pokazywali się na czerwonych dywanach, osobno spędzali przerwę wakacyjną z dziećmi, a ostatnio 68-letni Michael Douglas spędza czas na jachcie nieopodal Sardynii, a 43-letnia Catherine Zeta-Jones w domu w Nowym Jorku. Jak potwierdził ich znajomy, "odpoczywają od siebie".

Jak na razie jednak, żadna z gwiazd nie wystąpiła o rozwód, ani o formalną separację. Obopólnie jednak zgodzili się, iż potrzebują spędzić trochę czasu osobno i od majowego festiwalu w Cannes realizują zamierzenie.

Przypomnijmy, że aktorzy pobrali się w 2000 roku. Para ma dwójkę dzieci, 13-letniego Dylana i 10-letnią Carys. Niedawno ich małżeństwo musiało zmierzyć się z niezwykłymi trudnościami, rakiem Douglasa i załamaniem nerwowym Zety-Jones.

Douglas ostatnio pojawił się w filmie "Behind the Candelabra", a Zetę-Jones można zobaczyć w kinach w komedii sensacyjnej "Red 2".

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji