KRRiT cofnie koncesje na nadawania dla Radia Bajka

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczęła procedurę cofnięcia koncesji dla Radia Bajka - na nadawanie programu w Warszawie i Krakowie. Stacja, prowadzona przez Fundację na Rzecz Rozwoju Dzieci i Młodzieży Bajka, nie nadaje w tych miastach od grudnia 2015 roku.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Fundacja „Bajka” otrzymała koncesję na nadawanie wyspecjalizowanego programu adresowanego do dzieci (głównie w wieku od 2 do 7 lat)  w grudniu 2010 roku. Od razu decyzję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zaskarżył jeden z wnioskodawców. Sprawa trafiła do sądu.

Z powodów technicznych radio nie nadaje w Krakowie i Warszawie już od półtora roku - można go słuchać tam wyłącznie za pośrednictwem internetu. Nadawca już trzykrotnie starał się zmienić zapisy koncesji - w zakresie technicznych warunków rozpowszechniania programu, a w lipcu 2015 roku wystąpił o zmiany zapisów programowych. Koncesja radia wygasa w 2020 roku.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wszczęła właśnie procedurę cofnięcia koncesji udzielonych fundacji z powodu zaprzestania nadawania w Krakowie i Warszawie. Na stronie internetowej radia słuchaczy od 18 miesięcy wita baner, informujący o problemach z odbiorem programów i możliwością słuchania ich za pośrednictwem internetu. 

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu