Firma influencer marketingowa Stars.Space chce sprzedać akcje za 1 mln euro, wprowadza kosmetyki Stars from the Stars

Zajmująca się monetyzacją influencer marketingu spółka Stars.Space, należąca do grupy kapitałowej Hub.Tech, w 2022 roku planuje zadebiutować na rynku bocznym NewConnect warszawskiej giełdy. Natomiast w najbliższym czasie chce pozyskać do 1 mln euro w formule crowdinvestingu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do 1 mln euro Stars.Space zamierza pozyskać poprzez publiczną ofertę akcji na platformie CrowdConnect, firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji będzie DM INC. Środki od inwestorów agencja planuje przeznaczyć na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars

- Chcemy zaproponować inwestorom udział w unikalnym projekcie: połączeniu świata twórców działających w ekosystemie TikToka ze sprzedażą kosmetyków w największej sieci drogerii w Polsce. Będzie to jednocześnie pierwsza marka influencerska na polskim rynku kapitałowym. Planowane przez nas w najbliższych tygodniach działania są jednocześnie premierą konceptu, który w przyszłym roku chcemy przenosić na kolejne rynki takie jak np. Rosja i Bliski Wschód - zapowiada Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space.

Podkreśla, że spółka po zakończonej ofercie publicznej chce jak najszybciej podjąć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu i już w przyszłym roku zadebiutować na rynku NewConnect.

Kosmetyki Stars from the Stars w e-sklepie i drogeriach Rossmann

Stars.Space uruchomiła już sprzedaż internetową kosmetyków Stars from the Stars, ponadto będą one dostępne w 1,5 tys. drogerii Rossman (półki zostaną oznaczone również logiem TikToka).

grafika

W najbliższych tygodniach ruszy kampania reklamowa marki z udziałem ponad 100 influencerów związanych z platformą TikTok.

Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy big data oraz technologii VR. Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem, jej oferta ma odpowiadać na bieżące trendy w social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski