Kotlin pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi

Marka Kotlin (Maspex) rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Dzieje Polski z Kotlinem”. Akcja w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kotlin pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi

Nowa kampania Kotlina podkreśla, że niezależnie od epoki – od średniowiecza po współczesność – grillowanie to nasza duma narodowa i zarazem dyscyplina, w której jesteśmy mistrzami. 

W serii zabawnych spotów i materiałów promocyjnych widzowie przenoszą się w czasie, by zobaczyć, jak przodkowie radzili sobie przy ruszcie, wybierając ketchup Kotlin.

Kampania „Dzieje Polski z Kotlinem” obejmuje działania ATL oraz digital. Reżyserem spotu jest Jan dybus. Za kreację reklam odpowiada Feeders Agency, za produkcję - Papaya Films. Media do kampanii zaplanował i kupił Starcom (Publicis Groupe). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana