Krakuski Paluszki reklamowane jako „nowy wymiar przyjemności” (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca nowe produkty marki Krakuski (należącej do Bahlsen Polska) - Paluszki. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Brainbox, Stage 2, Think Kong i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Krakuski Paluszki reklamowane jako „nowy wymiar przyjemności” (wideo)

Reklamy Krakusków Paluszków w sugestywny sposób pokazują najważniejsze składniki tych produktów: ciasteczka, galaretkę i czekoladę. Podsumowuje to hasło: „Nowy wymiar przyjemności”.

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (serwisy VoD, Facebook, YouTube), na outdoorze (nośniki w 10 największych aglomeracjach) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS). Potrwa do końca kwietnia.

 

Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Brainbox, Stage 2 i Think Kong, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"