Krzysztof Beniowski: z Agory do Whites

Do zespołu agencji marketingowej Whites dołączył Krzysztof Beniowski, gdzie objął nowo utworzone stanowisko head of SEO. Przez ostatnią dekadę pracował w Agorze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Beniowski: z Agory do Whites
Krzysztof Beniowski

Beniowski zarządza zespołem 23 specjalistów analityków i programistów, wspieranych przez dodatkowe kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie. Nowy szef będzie odpowiedzialny za zrównoważony rozwój zespołu i dalsze zwiększanie jakości usługi SEO.

Przez ostatnich 10 lat Beniowski współpracował z Agorą, gdzie odpowiadał m.in. za budowę i rozwój sieci reklamowej AdPlayer, rozwój produktu reklamowego portalu Gazeta.pl i zarządzanie zespołami handlowymi w segmencie Internet. Przez 7 lat był szefem grupy roboczej ds. reklamy wizerunkowej, działającej w ramach Interactive Advertising Bureau Polska. Karierę rozpoczynał w biurze reklamy Onet.pl, gdzie odpowiadał m.in. za promocję i sprzedaż produktów reklamowych SEM.

Agencja Whites pracuje m.in. dla Allegro, Virgin Mobile, Netguru, Medicoveru, Randstadu czy Łazienek Królewskich.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami