Książka o Frankowskim

W poniedziałek 4 września w ramach Biblioteki 'Gazety Wyborczej" ukaże się unikalna publikacja na polskim rynku.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

„Franek, łowca bramek” to książka z płytą DVD o jednym z lepszych polskich napastników Tomaszu Frankowskim.

W tym specjalnym wydaniu znajdzie się wiele atrakcji dla wielbicieli piłki nożnej i Tomasza Frankowskiego. Oprócz ekskluzywnego wywiadu z bohaterem, znajdą się tam infografiki, statystyki, a także unikalne, niepublikowane wcześniej zdjęcia.

Do książki dołączona została płyta, która zawiera 148 bramek strzelonych przez Tomasza Frankowskiego w ligach polskiej i hiszpańskiej, w europejskich pucharach oraz w trakcie występów w reprezentacji Polski.

Książka jest publikacją autorstwa zespołu redakcji sportowej „Gazety Wyborczej”.

Producentem płyty „Franek, łowca bramek” jest  firma Futpol, a partnerem medialnym jest Canal + Sport.

Książkę wraz z płytą będzie można kupić od 4 września wraz z „Gazetą Wyborczą” w cenie 24,90 plus cena „Gazety”.

Wydanie „Franek, łowca bramek” jest wsparte kampanią reklamową w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, oraz Canal + Sport), w internecie (portal Gazeta.pl) oraz w „Gazecie Sport”, dodatku „Gazety Wyborczej”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały