Kultowy Kętrzyniak i Dwupaki w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego

Rusza druga odsłona kampanii reklamowej Majonezu Kętrzyńskiego pod hasłem „Kultowy Polski Majonez od 1962 roku”. Akcję przygotowały firmy Studio Gravite oraz Rytczak Unlimited Communication & PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kultowy Kętrzyniak i Dwupaki w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego

Kampania Majonezu Kętrzyńskiego zaczęła się w kwietniu od reklam w stylistyce plakatów PRL-owskich w telewizji, internecie oraz na outdoorze (zobacz szczegóły).

Drugi etap akcji będzie obejmował przede wszystkim eventy. Najbliższy odbędzie się 29 czerwca podczas rajdu w Mikołajkach, gdzie prezentowana będzie replika kultowego poloneza, którym jeździł legendarny kierowca Marian Bublewicz. Odbędzie się też wtedy premiera Kultowych Dwupaków - niedostępnych w sklepach gadżetów promujących Majonez Kętrzyński. Ponadto przez całe lato po mazurskich jeziorach będzie pływał specjalny jacht reklamujący produkt.

grafika

Uruchomiono też blog Rozmyślania Kultowego Kętrzyniaka, na którym opisywane są wszystkie wydarzenia. Relacje wideo będą natomiast zamieszczane na kanele youtube’owym marki.

Strategię i kreację całej kampanii przygotowały agencje Studio Gravite oraz Rytczak Unlimited Communication & PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana