Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę Lush

Agencja Labcon (Group One) wprowadza na polski rynek brytyjską markę kosmetyczną Lush Cosmetics. Zespół agencji odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę Lush

Marka Lush zdecydowała się na współpracę z agencją Labcon bazując na konkursie ofert w przeszłości oraz satysfakcjonującej ofercie działań wprowadzających markę na rynek polski. W efekcie agencja rozpoczęła oficjalnie współpracę z marcem tego roku przygotowując launch marki w Polsce.

Lush Cosmetics w Polsce

W ramach obsługi, dział PR Labcon odpowiada za realizację komunikacji z mediami oraz influencerami, a także kreatywne rozwiązania wspierające obecność marki w digitalu. Po stronie agencji obsługą marki Lush prowadzi Magdalena Ciesielska (PR consultant) oraz Weronika Poskart (junior PR consultant) w zespole Agnieszki Byczot, szefowej działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.

- Premiera marki przypadła na pierwsze dni wojny w Ukrainie, ale stopniowo udaje nam się budować love brand wśród polskich mediów i influencerów opowiadając historię marki z duszą. - mówi Agnieszka Byczot.

Lush Cosmetics to marka powstała w 1995 roku w Wielkiej Brytanii. Wszystkie jej kosmetyki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100 proc. z nich jest wegetariańskich, a 92 proc. wegańskich.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy