Łaciate kolejny raz promuje się hasłem "Białe po mamie i zdrowe po byku"

Wystartowała kampania telewizyjna mleka Łaciate (SM Mlekpol). Kampanię "Białe po mamie i zdrowe po byku" przygotowały Leo Burnett, Panoptiqum, Film Reaktor i Wavemaker.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łaciate kolejny raz promuje się hasłem  "Białe po mamie i zdrowe po byku"

Pierwsza odsłona kampanii "Białe po mamie i zdrowe po byku" emitowana była we wrześniu ubiegłego roku. Spot opowiadał o romantycznym uczuciu, łączącym krowę i byka.

Spoty telewizyjne przygotowane w ramach nowej kampanii emitowane będą od 9 kwietnia do końca maja.

- To dobry czas żeby przypomnieć konsumentom, że nasze Łaciate mleko jest zdrowe, naturalne, od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol z Grajewa.

Kreacją zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet  Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana