Lanoro wybrało Kostrzewa PR

Sieć sklepów z luksusową bielizną Lanoro rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji public relations oraz jej realizację.

Komunikacja będzie dotyczyła głównie promocji największego salonu bielizny w Europie, który mieści się na Placu Konstytucji w Warszawie oraz nowych marek, które Lanoro wprowadzi na rynek i będzie miała na nie wyłączność: Piege, Ritratti, Cristiano Ronaldo.

Za projekt odpowiedzialne są: Joanna Bieguńska i Urszula Kostrzewa.

Kostrzewa PR została wybrana na podstawie rekomendacji, umowę podpisano w połowie października na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?