„Łapy idą w górę, a nos odlatuje” w nowej kampanii Axe od 2012 Agency

10 czerwca ruszyła zrealizowana lokalnie kampania marki Axe (Unilever) przygotowana przez 2012 Agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Łapy idą w górę, a nos odlatuje” w nowej kampanii Axe od 2012 Agency

Kampania pod hasłem „Łapy w górę. Przyciągaj zapachem” Axe jest efektem nowej koncepcji komunikacji marki, stawiającej w centrum konsumentów generacji Z, wchodzących do kategorii personal care.

Postawienie w komunikacji na młodego konsumenta wymagało redefinicji proponowanego przez markę poczucia humoru oraz dostosowanie jej tone of voice do nowej generacji odbiorców. 

Kampania prowadzona jest w kanałach digital, social (TikTok, YouTube, Meta) oraz trade i POS we współpracy z partnerami retailowymi i stanowi kolejną odsłonę nowej strategii komunikacji marki wdrożonej na początku roku, a stawiającej w centrum młodego konsumenta oraz jego potrzeby. W pierwszej fazie komunikacji marka AXE wprowadziła nowe hasło „Łapy w górę. Przyciągaj zapachem”, sponsorując cykl imprez Dre$$ode, które odbyły się w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.

Startująca wraz z emisją nowych spotów kampania jest pełnym rozwinięciem i właściwym uderzeniem komunikacyjnym w ramach wprowadzonej platformy. Działania potrwają do końca września, ale leżąca u ich podstaw koncepcja kreatywna pomyślana jest długoterminowo i będzie rozwijana w kolejnych odsłonach komunikacji marki.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest 2012 Agency.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat