Lavazza głosem Charliego Chaplina mówi „dzień dobry” nowej ludzkości

Przemówienie słynnego komika Charliego Chaplina z filmu "Wielki dyktator" posłużyło marce kawy Lavazza do przygotowania nowej, globalnej kampanii reklamowej „Good Morning Humanity”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lavazza głosem Charliego Chaplina mówi „dzień dobry” nowej ludzkości

Celem kampanii jest przypomnienie i ponowne wypromowanie wartości, które Charlie Chaplin wyraził w słynnym orędziu do ludzkości z filmu "Wielki dyktator" z 1940 roku. Słowa te, zwłaszcza w czasach pandemii, wciąż są aktualne.

- Na horyzoncie czeka na nas „nowy świat”, gotowy na przyjęcie odmienionej ludzkości, patrzącej w przyszłość z pozytywnym nastawieniem i gotowej do przedefiniowania na nowo relacji miedzy jednostką a społeczeństwem - mówi Chaplin.

- Chcemy przemówić do serc ludzi pozytywnym przesłaniem z przeszłości - mówi Carlo Colpo, group marketing communication director oraz brand home director Grupy Lavazza. - Lavazza decyduje się zająć stanowisko i wyjść poza rolę przypisaną do komunikacji marki. To ważny apel, którego celem jest obudzenie indywidualnej wrażliwości odbiorców. Jest to forma „dzień dobry” nowej ludzkości, dla której postęp, zrównoważony rozwój i tolerancja są fundamentami kolejnego renesansu - dodaje.

Ścieżkę dźwiękową kampanii stanowi utwór "Deszcz, w twoich czarnych oczach", włoskiego muzyka Ezio Bosso. Apelowi oraz muzyce towarzyszą historyczne zdjęcia Steve’a McCurry’ego, Dennisa Stocka i Jerome Sessiniego z Magnum Photos.

Kampania w Polsce wystartowała 15 czerwca Promujący ją film umieszczony został na kanale YouTube marki. Przygotowana została również specjalna strona kampanii "The New Humanity", na której pojawiły się treści w języku polskim. Akcja obejmuje także media społecznościowe marki (Facebooka oraz Instagrama).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lavazza-kampania-pierwszy-lyk-z-influencerami-kasia-gandor-wujaszek-lifestyle-krzysztof-gonciarz ##

Kampania została opracowana przez agencję reklamową Armando Testa. W Polsce obsługą kanałów społecznościowych marki zajmuje się Cut the Mustard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?