Kalendarz Lavazza 2020 „Earth CelebrAction” z fotografiami Davida LaChapelle'a

W Wenecji odbyła się premiera najnowszej edycji kalendarza Lavazza 2020, do której autorem zdjęć został David LaChapelle.

km
km
Udostępnij artykuł:
Kalendarz Lavazza 2020 „Earth CelebrAction” z fotografiami Davida LaChapelle'a

Kluczem do nowych zdjęć Davida LaChapelle’a do kalendarza Lavazza 2020 stała się poezja. Amerykański fotograf podjął współpracę z Lavazzą po raz trzeci, opowiadając tym razem złożoną z obrazów historię o pięknie natury, przygotowaną pod kierownictwem artystycznym agencji reklamowej Armando Testa.

grafika

W roku 2020 Lavazza będzie realizować projekt "Earth CelebrAction" ("Ziemia: CelebrAkcja"), w którym potęga piękna wykorzystana zostaje w służbie podejmowanych działań - tego, co każdy z nas może sam zrobić, by chronić środowisko naturalne. LaChapelle zinterpretował ten temat poprzez symboliczną opowieść, w której żywioły – ogień, woda, ziemia i powietrze – łączą się w obecności człowieka w szeregu opowieści poświęconych przyrodzie.

grafika

Każdy miesiąc kalendarza Lavazza 2020 stanowi ilustrację jednej z idei zawartych w manifeście "Earth CelebrAction", który oparty jest na koncepcji otwarcia się na Ziemię – docenienia jej znaczenia, wsłuchania się w jej potrzeby, szanowania jej roli jako naszej Matki, dbania o nią, tym samym dbając o nas samych.

grafika

Kalendarz Lavazza promuje włoską markę od 1993 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"