Lech rusza z nową edycją muzycznego quizu. Jurek Owsiak autorem projektu jednej z puszek

Piwo Lech Premium (Kompania Piwowarska) rusza z ogólnopolską akcją konsumencką „Lechendom z muzyką do twarzy”. W jej ramach oferuje dwa wzory kolekcjonerskich puszek oraz quiz muzyczny, w którym do wygrania jest 18 tys. koszulek z grafikami młodych artystów. Autorem projektu jednej z puszek jest Jurek Owsiak.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lech rusza z nową edycją muzycznego quizu. Jurek Owsiak autorem projektu jednej z puszek

Lech Premium Kompanii Piwowarskiej jest silnie związany ze środowiskiem muzycznym. W ubiegłych latach patronował takim wydarzeniom jak Pol’and’Rock, OFF Festival, Audioriver czy Polish Hip-Hop Festival. W tym roku jest także partnerem tytularnym wielkiej gali rozdania nagród hip-hopowych - Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

We wtorek 1 czerwca, na stronie marki, wystartował quiz, w którym każdy może sprawdzić swoją wiedzę muzyczną i zagrać o EKOkoszulki.

W konkursie do zdobycia jest 18 tys. T-shirtów z grafikami młodych polskich artystów. Marka przygotowała 10 unikatowych wzorów autorstwa Michała SEPE Wręgi, Barta Sucharskiego, Tomassa Pienczaka, Anny COXIE Szejdewik, Klaudiusza RETOU Kędziory, Igora AQUALOOPA Chołdy, Izy Turskiej i Marcina TYBER Tubusia. Projekt nawiązujący do 27. edycji Pol’and’Rock Festival tradycyjnie przygotował Jurek Owsiak. W tym roku powstała także koszulka dedykowana I edycji Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

Aby zagrać o nagrody należy wejść na stronę lech.pl, wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem piwa Lech i wziąć udział w muzycznym quizie.  Każdego dnia do wygrania jest 200 koszulek. W promocji biorą udział piwa Lech Premium, Lech Chmiele Cytrusowe, Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe, Lech Free 0,0% oraz Lech Pils.

Dodatkowo, na półki sklepowe w całym kraju trafiły dwie limitowane puszki piwa Lech Premium. Jedna z nich została zaprojektowana przez Jurka Owsiaka, a swym stylem i wielobarwnością nawiązuje do Pol’and’Rock Festival. Druga promuje wspomniane wcześniej wydarzenie – Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piwo-lech-premium-opinie-reklama-lechendy-maja-zime-w-garsci,7170402111260289a ##

Koncepcję kreatywną platformy „Lechendom z muzyką do twarzy” przygotowała agencja Bardzo, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania w digitalu, obsługa strony internetowej oraz komunikacja w social media została powierzona agencji Cut the Mustard. Za komunikację z influencerami oraz mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Nad przebiegiem quizu czuwa Kropka Bordo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy