Lewiatan i PTE wydadzą 4 mln zł na kampanię o emeryturach, ZUS-ie i OFE

4 listopada ruszy kampania edukacyjna promująca oszczędzanie na emeryturę zarówno w ZUS-ie, jak i OFE. Organizatorami akcji jest Konfederacja Lewiatan przy współpracy Powszechnych Towarzystw Emerytalnych (PTE).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lewiatan i PTE wydadzą 4 mln zł na kampanię o emeryturach, ZUS-ie i OFE
Shutterstock.com

- Media kipią od informacji na temat pomysłów zmian w systemie emerytalnym. W debacie tej jednak zapominamy, że większość przyszłych emerytów nie wie, jakie składowe budują ich przyszłą emeryturę. Czas wyjaśnić, jaki wpływ na przyszłe emerytury  ma pierwszy i drugi filar, po to by każdy ubezpieczony potrafił sam ocenić rządowe propozycje zmian oraz mógł świadomie wybrać najlepsze dla niego rozwiązanie - zapowiada Jakub Wojnarowski, zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan.

Organizacja dodaje, że zaangażowała się w tę kampanię, ponieważ przyszłość systemu emerytalnego to kwestia ogólnogospodarcza i ogólnospołeczna, wykraczająca poza branżę ubezpieczeniową. Celem akcji, współorganizowanej przez powszechne towarzystwa emerytalne zarządzające Otwartymi Funduszami Emerytalnymi, będzie uświadomienie Polakom, jak ważne jest utrzymanie dwufilarowego obowiązkowego sysytemu emerytalnego.

Przypomnijmy, że przygotowywane przez rząd zmiany w systemie emerytalnym zakładają zmniejszenie znaczenia OFE na rzecz ZUS-u - duża część środków już zgromadzonych przez fundusze ma trafić do ZUS-u, a nadal do OFE będą trafiać składki tylko tych osób, które to zadeklarują (przeczytaj o tym więcej). Oprócz towarzystw emerytalnych tę reformę mocno krytykuje m.in. Leszek Balcerowicz i kierowane przez niego Forum Obywatelskiego Rozwoju, nazywając ją mianem wywłaszczenia (więcej na ten temat).

Kampania Lewiatana i PTE od 4 listopada będzie prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów) oraz internecie. Strategię i kreację ATL przygotowała agencja Grey Group, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a aktywności w internecie będzie realizować agencja VML Poland.

Pierwszy etap kampanii potrwa do 15 grudnia, a jej budżet wynosi 4 mln zł.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"