Liczba abonentów Multimediów wzrosła o 13 proc. do 670 tys.

Sieć kablowa Multimedia Polska miała na koniec I kwartału br. 670tys. abonentów telewizji kablowej (łącznie z kanałami premium) -wynika z danych zawartych w kwartalnym raporcie spółki. Oznacza towzrost o 13 proc. w porównaniu do I kwartału ub.r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W liczbie tej mieszczą się też abonenci telewizji cyfrowejoperatora, których sieć na koniec marca br. miała 81 tys.

Bardziej niż liczba klientów telewizji, wzrosła liczbainternautów korzystających z usług Multimedia Polska. Na koniec Ikw. spółka miała bowiem 293 tys. abonentów internetu, czyli o 27proc. więcej niż rok wcześniej.

Z kolei liczba klientów usługi telefonicznej operatora wyniosła188 tys. Tutaj wzrost był niższy i wyniósł tylko 1 proc.

Na koniec marca br. sieć posiadała ponad 271 tys. abonentów,którzy korzystali z więcej niż jednej usługi, w tym ok. 74,4 tys.abonentów pakietu trzech usług (triple play).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały