Lidl nową kampanią wspiera polskich dostawców (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców", w której promuje m.in. firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki. Przygotowały ją agencje GPD, Havas Media i 24/7 Communications.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl nową kampanią wspiera polskich dostawców (wideo)

Lidl Polska od kilku lat współpracuje z polskimi dostawcami. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. Regularnie prowadzi też kampanie, w których przedstawia swoich producentów z Polski. Dotychczas zaprezentowano w nich m.in. dostawców warzyw i owoców „Ryneczku Lidla”, producenta nabiału „Pilos” czy kosmetyków „Cien”. W nowej kampanii – „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” pokazano firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki.Roślinna Magda to rodzinna firma spod Zakopanego produkująca popularny vegangurt PlantOn – alternatywę dla jogurtów z mleka krowiego. Zakłady Mięsne Skiba dostarczają do Lidl Polska wędliny oraz wyselekcjonowane mięsa. Ovovita dostarcza jaja do sieci Lidl Polska, a Spółdzielnia Mleczarska Ryki – sery żółte-dojrzewające z Lubelszczyzny.

grafika

Nowa kampania „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” potrwa cztery tygodnie. Działania reklamowe obejmują reklamy w telewizji, gazetkę produktową Lidl Polska, billboardy, a także kanał Lidl Polska na YouTube, Instagramie, Facebooku i stronie internetowej lidl.pl.

grafika

Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, za zakup mediów dom mediowy Havas Media a za współpracę z mediami odpowiada 24/7Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"