Lidl: ponad 120 sklepów z instalacją fotowoltaiczną w tym roku

Sieć sklepów Lidl Polska zapowiada, że w 2021 roku ponad 120 jej sklepów będzie posiadać instalację fotowoltaiczną. Firma stawia na fotowoltaikę jako bezemisyjne źródło produkcji energii elektrycznej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl: ponad 120 sklepów z instalacją fotowoltaiczną w tym roku
fot. materiały prasowe

29 kwietnia w Rogoźnie zostanie otwarty nowy sklep Lidla w Rogoźnie. Ma pow. ok. 1100 m.kw.

W budynku wykorzystano rozwiązania ekologiczne, takie jak odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, wykorzystany do ogrzewania obiektu, rekuperację, pełne energooszczędne oświetlenie LED wewnątrz obiektu oraz na parkingu, pompy ciepła połączone z geotermią jako odnawialne źródło energii i fotowolitaika.

Lidl zapowiada, że od teraz wszystkie nowo otwierane sklepy sieci w Polsce będą posiadały instalację fotowoltaiczną. Dodatkowo rozwiązanie to ma zostać zastosowane również w już istniejących 60 placówkach handlowych. To w efekcie spowoduje, że w 2021 roku w sieci sklepów Lidla będzie ponad 120 placówek z tego rodzaju rozwiązaniem.

Lidl planuje również otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego - obecnie realizowane są prace projektowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji