Link4 wybrał do obsługi reklamowej Red8 Advertising zamiast Brasil

Agencja reklamowa Red8 Advertising wygrała przetarg na obsługę firmy ubezpieczeniowej Link4 (należącej do Grupy PZU) w zakresie strategii i kreacji reklam. Poprzednio zajmowała się tym agencja Brasil.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Link4 wybrał do obsługi reklamowej Red8 Advertising zamiast Brasil

Link4 nie podaje, ile ani które inne agencje brały udział w rozstrzygniętym właśnie przetargu. Nie poinformowano też, na jak długo została podpisana umowa z Red8 Advertising.

Poprzednio Link4 w zakresie kreacji reklam było obsługiwane przez agencję Brasil, która pracowała dla ubezpieczyciela przez ponad cztery lata. Od ponad dwóch lat w spotach Link4, utrzymanych w konwencji muzycznej, występuje Kasia Moś z innymi wykonawcami znanymi z talent-shows.

W br. nastąpiły spore zmiany w kierownictwie Link4. W marcu dyrektorem marketingu została Patrycja Kotecka zastępując Bartosza Kwiecińskiego, a w lipcu funkcję prezesa objęła Agnieszka Wrońska, zajmując miejsce Tomasza Tarkowskiego.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"