Od września br. Fenomem prowadzi komunikację Link4 na Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTubie, a wkrótce rozpocznie aktywności na Instagramie. Agencja całościowo odpowiada za przygotowywanie i publikację treści (także materiałów wideo i aplikacji), obsługę użytkowników i monitoring mediów, a także wspiera firmę w pozostałych działaniach marketingowych.
W przetargu dotyczącym tego zlecenia Fenomem wygrała z kilkoma innymi agencjami (ich nazw nie podano). Umowa z Link4 została podpisana na dwa lata.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Fenomem, ponieważ przygotowała najlepszą strategię, zespół wykazał się głębokim zrozumieniem marki i jej potrzeb komunikacyjnych w social media, a także aktualną, praktyczną wiedzą nt. social media i trendów oraz kreatywnością przy racjonalnych założeniach budżetowych. Dotychczasowe wyniki pracy agencji dla innych obsługiwanych przez nią marek, jakie obserwujemy choćby w raportach Sotrendera, także miały znaczenie w podjęciu przez nas decyzji o zmianie agencji i wybraniu Fenomem do dalszej współpracy - uzasadnia Marek Baran, dyrektor ds. public relations w Link4.

Poprzednio obsługą firmy w social media zajmowała się agencja Next.










