LinkedIn: 120-proc. wzrost przychodu w II kw.

Serwis społecznościowy LinkedIn po raz pierwszy od giełdowego debiutu zaprezentował swoje kwartalne wyniki finansowe. Były one lepsze od spodziewanych przez analityków.

km
km
Udostępnij artykuł:

W II kwartale 2011 roku LinkedIn zanotował przychód w wysokości 121 milionów dolarów. To o 120 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (84,9 mln USD). Dla porównania, analitycy oczekiwali przychodu na poziomie około 105 milionów dolarów.

W tym samym czasie zysk netto skupionego wokół rozwoju kariery i życia zawodowego portalu zwiększył się z 4,3 do 4,5 miliona dolarów.

LinkedIn podał, że w ujęciu rocznym liczba członków serwisu wzrosła o 61 proc., do 115,8 miliona, miesięczna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających strony serwisu - o 83 proc., do 81,8 miliona, a liczba odsłon stron - o 80 proc., do 7,1 miliarda.

Portal prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 121 do 125 milionów dolarów, a w całym 2011 roku - od 475 do 485 milionów dolarów.

LinkedIn zadebiutował na giełdzie w maju i w pierwszym dniu kurs jego akcji wzrósł ponad dwukrotnie - z 45 do 100 dolarów, co wyceniało wartość serwisu na około 10 miliardów dolarów. Od tego czasu cena akcji spadła jednak do 95 dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK