Koronawirus wywrócił do góry nogami życie zawodowe i prywatne milionów ludzi na całym świecie. Setki tysięcy pracowników biurowych musiało niemal z dnia na dzień przestawić się na pracę w trybie zdalnym, niestety wiele w czasie lockdownu straciło zatrudnienie.
Życie w dobie koronawirusa w kampanii LinkedIn
Jak pokazują dane LinkedIna, na całym świecie serwis zanotował wzrost udostępniania treści o 50 proc. (w porównaniu z 2019r.), a zainteresowanie transmisjami na żywo wzrosło o 89 proc. (od marca do czerwca 2020 roku).
Obserwacja, jak ludzie łączą się i wspierają w sieci w tym trudnym okresie, stała się dla serwisu LinkedIn inspiracją do kampanii „Working It Out, Together”. W przygotowanym na potrzeby akcji filmie pokazano trzy typowe historie ludzi z czasów pierwszych pandemicznych miesięcy. Pierwsza osoba uczestniczy w rekrutacji online, inna zaczyna nową pracę zdanie, a kolejna ma ważne spotkanie biznesowe w domowym zaciszu, także online. Narratorką jest Susan Wokomy, brytyjska aktorka i pisarka.
Reżyserem 60-sekundowego spotu jest laureat BAFTA, Michael J. Ferns.
@Coraz drozej - „10% prowizji ktora pobierajA od tltransakcji to zdzierstwo.” Proponuję nie korzystać :)
Wchodzę na allegro szukam towaru, i co i jajco, dostaję w najgorszym przypadku kilkadziesiąt, zdarzyło mi się jakieś 80 stron z proponowanymi polecanymi ofertami, czy naprawdę ktoś mysli, ze skorzystam z
Odroczone płatności nie powinny polegać na technologii Kreditech! Panie Nuyts, a dlaczego spotkanie było po angielsku??? NIE BĘDZIESZ JUŻ WIĘCEJ PREZESEM!!!!! PRIVATE EQUITY ZABIJA DOBRY BIZNES W KILKA MIESIĘCY!!!!!!!