Lionsgate inwestuje w Break.com

Lionsgate, w zamian za 42 procent udziałów w Break.com,zainwestował 21 milionów dolarów płatnych w akcjach wytwórni.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Dzięki inwestycji, Lionsgate będzie mógł dystrybuować swojetreści oraz promować filmy i programy telewizyjne na rozrywkowymkanale wideo serwisu. Główny nacisk wytwórnia chce kłaść namateriały, z których wcześniej nie czerpała korzyści finansowych,takie jak zdjęcia zza kulis, usunięte sceny czy zwiastuny.

Break.com powstał w 1998 roku. Miesięcznie notuje około 17milionów unikalnych odwiedzin. Serwis współpracuje również z takimifirmami jak NBC Digital Studios, Endemol i Twisted Pictures.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji