Lipton nowym klientem Havas PR Warsaw

Lipton Teas and Infusions, producent herbat, wybrał Havas PR Warsaw do stworzenia kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce. Klienta pozyskano w drodze rekomendacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lipton nowym klientem Havas PR Warsaw

Havas PR Warsaw będzie odpowiadać za opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej, opartej o kluczowe wartości i cele zrównoważonego rozwoju Lipton Teas and Infusions w Polsce. Agencja poprowadzi także biuro prasowe oraz wdroży działania edukacyjne na rzecz budowania świadomości benefitów płynących z picia herbat i naparów ziołowych. W ramach doradztwa strategicznego, agencja będzie także wspierać klienta w sytuacjach o potencjale kryzysowym.

- W Polsce jesteśmy nie tylko rynkowym liderem, ale i ważnym inwestorem oraz pracodawcą. Nasza fabryka w Katowicach dostarcza herbat do kilkudziesięciu krajów, a pracownicy w  centrum zarządzania łańcuchem dostaw zajmują się cyfryzacją oraz relacjami z klientami na całym świecie. Do realizacji naszym ambicji potrzebujemy właściwych partnerów – podkreśla Łukasz Chalaczkiewicz, general manager East Europe Lipton Teas and Infusions. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych