„Lista Przebojów Programu 3” najpopularniejsza

„Lista Przebojów Programu 3”, „Minimax” oraz „Zapraszamy do Trójki” to laureaci plebiscytu na najlepszą audycję radiowej Trójki, w którym swoich faworytów wybierali słuchacze.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Najpopularniejszą audycją w 48-letniej historii Trójki - zdaniem słuchaczy – została „Lista Przebojów Programu 3”, którą stworzył w 1982 roku Marek Niedźwiecki. Obecnie, oprócz samego Niedźwieckiego, listę tę prowadzi także dziennikarz Trójki Piotr Baron.

Drugie miejsce w plebiscycie słuchaczy zajął „Minimax” Piotra Kaczkowskiego, ukazujący się na antenie Trójki nieprzerwanie od roku 1968. Trzecie miejsce przypadło programowi informacyjnemu „Zapraszamy do Trójki”, który obecny jest na antenie od 36 lat.

Oprócz trzech zwycięzców, w pierwszej dziesiątce plebiscytu znalazły się także audycje: „W tonacji Trójki”, „Muzyczna Poczta UKF”, „60 minut na godzinę”, „Kocham Pana, Panie Sułku”, „Tu Baron”, „Markomania” oraz „Teatrzyk Zielone Oko”.

Słuchacze wytypowali łącznie 50 najpopularniejszych programów radiowej Trójki, a wyniki konkursu zostały ogłoszone w specjalnym wydaniu audycji „33 x Trójka”. 33 najlepsze audycje będą przypominane na antenie Programu 3 PR od stycznia 2011 roku. Powstanie o nich także książka. Pracuje nad nią Wiesław Weiss, a trafi ona do księgarń za rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu