Lotos reklamuje drugą edycję programu lojalnościowego (wideo)

Rusza kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigatorprowadzonego na stacjach Lotos. Akcja pod hasłem "Nagrody szybko iod ręki" obejmuje telewizję.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa programu lojalnościowego Navigator, któregodruga edycja rozpoczyna się na stacjach Lotos, pokazuje, że można wnim szybko zdobyć atrakcyjne nagrody. Animowany spot wykorzystywanyw tej akcji podkreśla, że tankowanie paliwa Dynamic dwukrotniezwiększa szanse na wygraną.

Kampania pod hasłem "Nagrody szybko i od ręki" od 14 marcaobejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne. Kreację 30-sekundwegospotu przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG, jego realizacjązajęło się studio postprodukcyjne Orka, natomiast media na potrzebyakcji - zaplanowanej do 13 kwietnia - kupił dom mediowy OptimumMedia OMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję