LoveBrands Relations prowadzi kampanię "Stomia. Symbol zwycięstwa"

Agencja LoveBrands Relations prowadzi kampanię edukacyjną "Stomia. Symbol zwycięstwa" na zlecenie fundacji Stomalife. Organizacja prowadzi działania na rzecz poprawy jakości życia osób z wyłonioną stomią.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Relations prowadzi kampanię "Stomia. Symbol zwycięstwa"

Zespół LoveBrands Relations odpowiada za kompleksową obsługę projektu, w tym media relations i wydarzenia specjalne.

Ze strony LB Relations projekt realizuje zespół w składzie: Monika Wincenciak-Ziemba (senior communications expert), Zuzanna Bieńko (communications consultant) oraz Urszula Tygielska (junior communications consultant).

- Przed nami kolejna odsłona kampanii. Jak pokazują nasze poprzednie badania, ponad 75 proc. stomików w jakimś stopniu wycofuje się z życia społecznego z obawy przed reakcją otoczenia. Agencja LoveBrands Relations przygotowała pomysł kampanii, która ma wesprzeć Fundację w realizacji jej najważniejszego celu, czyli poprawy komfortu życia ze stomią - komentuje Magda Piegat, wiceprezes fundacji Stomalife.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej