Lowe Media zajmie się kampanią dla WWF Polska

Fundacja WWF Polska wybrała dom mediowy Lowe Media do obsługi społecznej kampanii telewizyjnej realizowanej w ramach projektu „Kampania na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lowe Media zajmie się kampanią dla WWF Polska

W odpowiedzi na zaproszenie WWF Polska oferty złożyło w sumie 11 agencji. Oprócz Lowe Media także Effective Media Solutions, Havas Media, Independent Media, Value Media, Blue Horizons, Five Media, Initiative Media Warszawa, Starcom, Star Media i Media On.

WWF na realizację zaplanowanych działań otrzymała dofinansowanie w wysokości ponad 1,87 mln zł, a na samą kampanię przeznaczy maksymalnie 1,23 mln zł brutto.

Akcja reklamowa ruszy jeszcze w czerwcu br. i potrwa do końca lipca. Obejmować będzie emisję spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania mają być adresowane przede wszystkim do osób jedzących ryby, mających powyżej 25 lat i minimum średnie wykształcenie. WWF oczekuje, że reklamy dotrą do minimum 10 mln osób.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej