Luca Filardo nowym CRO w Adlook

Luca Filardo będzie odpowiadał za kształtowanie globalnej strategii rozwoju, koordynując działania związane ze skalowaniem biznesu i efektywnością operacyjną we wszystkich regionach.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Luca Filardo nowym CRO w Adlook

Filardo od lat odgrywa ważną rolę w strukturach firmy i aktywnie uczestniczy w ekspansji Adlook na kolejne rynki. Jako CRO skupi się na integracji zespołów i procesów sprzedażowych, 
aby ujednolicić i usprawnić sposób obsługi klientów na poszczególnych rynkach. 

– Awans Luci to ważny krok w rozwoju Adlook – mówi Kuba Kossut, Globalny CEO Adlook. – Jego umiejętność łączenia technologii z realnymi efektami biznesowymi dla klientów sprawia, że jest właściwą osobą do skutecznego wdrożenia strategii napędzającej wzrost firmy – dodaje.

– To dla mnie ważny moment i duża odpowiedzialność – objąć tę rolę w tak przełomowym czasie, nie tylko dla Adlook, ale i całej branży – komentuje Luca Filardo, Chief Revenue Officer. –Wraz z dalszym rozwojem naszej struktury i integracją produktów oraz zespołów, moim priorytetem będzie dostarczanie naszym klientom globalnie jeszcze większej przejrzystości, spójności i wymiernych rezultatów – wyjaśnia Filardo.

Luca Filardo z branżą mediów i reklamy cyfrowej związany jest od ponad 13 lat. Przed dołączeniem do Adlook zajmował stanowiska kierownicze m.in. w Audience Science i Index Exchange.
W Adlook odpowiadał za m.in. rozwój i wdrażanie rozwiązań opartych na deep learningu, integrację działań technologicznych i komercyjnych, a także kierował globalną strategią platformy. 

Adlook to firma specjalizująca się w docieraniu do odbiorców w internecie oraz środowisku CTV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem