Ludwik Krakowiak: z „PC World” i „Networld” do agencji Profeina

Ludwik Krakowiak zaczął pracę w agencji public relations Profeina. Wcześniej przez ponad 10 lat pracował w magazynach „PC World” i „Networld” (wydawanych przez IDG Poland).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ludwik Krakowiak: z „PC World” i „Networld” do agencji Profeina
Ludwik Krakowiak

W Profeinie Ludwik Krakowiak odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji dla firm z obszaru IT i nowych technologii. Klientami agencji są m.in. Blue Media, Coders Lab, Dreamcommerce, Eurosender, Skilltrade oraz Smogathon.

Poprzednio przez 12 lat pracował w „PC World” i „Networld” (IDG Poland). Początkowo był dziennikarzem, specjalizował się w tematyce nowoczesnych technologii informacyjnych, oprogramowania i e-commerce. W połowie 2013 roku został redaktorem naczelnym obu magazynów.

Krakowiak jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana