Łukasz Głombicki: z Burda International Polska na szefa komunikacji w LifeTube

Łukasz Głombicki od początku lutego będzie szefa komunikacji w LifeTube, sieci MCN zrzeszającej kanały youtube’owe. Poprzednio pracował w Burda International Polska, a wcześniej m.in. w Gazeta.pl, naTemat.pl i TVN CNBC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Głombicki: z Burda International Polska na szefa komunikacji w LifeTube
Łukasz Głombicki

W LifeTube Łukasz Głombicki będzie odpowiadał za całość działań komunikacyjnych, media relations, działania marketingowe oraz nadzór nad organizacją eventów. - Moim głównym celem jest wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia do zbudowania jeszcze silniejszej strategii komunikacji. Cieszę się, że będę mógł obserwować - i informować - o tym, jak szybko rośniemy! - zapowiada Głombicki.

Poprzednio przez prawie rok pracował jako online manager „National Geographic” i „Focusa” w wydawnictwie Burda International Polska. Był odpowiedzialny m.in. za zarządzanie treścią tych serwisów i pracą redakcji, opracowanie strategii produkcji contentu oraz social media.

Wcześniej był dziennikarzem m.in. w Gazeta.pl, naTemat.pl i TVN CNBC. Z branżą mediów i marketingu jest związany od ponad 10 lat.

Poprzednio za komunikację w LifeTube odpowiadał przede wszystkim Kamil Bolek, który we wrześniu ub.r. objął też funkcję szefa komunikacji indaHash. W październiku ub.r. większościowy pakiet udziałów LifeTube’a kupił fundusz Altus TFI.

- Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam na intensyfikację działań i zachowanie dynamicznego rozwoju spółki. W ramach umacniania LifeTube na pozycji lidera w zakresie video content marketingu stale powiększamy nasz zespół, dlatego też bardzo cieszę się na współpracę z Łukaszem, który dzięki swojemu doświadczeniu z pewnością wspomoże zespół w realizacji kolejnych celów - przekonuje Paweł Stano, prezes LifeTube’a.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"