Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network

Łukasz Kowalczyk objął stanowisko dyrektora biura sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network. To nowa funkcja w firmie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network
Łukasz Kowalczyk

Kowalczyk odpowiedzialny jest za zarządzanie i sprzedaż produktów reklamy internetowej w Digital Expert oraz produktów reklamy zewnętrznej w OOH Network. Raportuje bezpośrednio do zarządu spółki.

W latach 2014-2018 Kowalczyk pełnił funkcję senior account executive oraz group account managera w warszawskim oddziale Media Impact Polska - biurze sprzedaży mediów należącym do Grupy Onet-RASP. Wcześniej przez dziesięć lat odpowiadał za sprzedaż reklam w Grupie Onet.

Z branżą medialną związany jest od 2004 roku. Zaczynał jako key account w Eniro Polska,  wydawcy Panoramy Firm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały