Kowalczyk odpowiedzialny jest za zarządzanie i sprzedaż produktów reklamy internetowej w Digital Expert oraz produktów reklamy zewnętrznej w OOH Network. Raportuje bezpośrednio do zarządu spółki.
W latach 2014-2018 Kowalczyk pełnił funkcję senior account executive oraz group account managera w warszawskim oddziale Media Impact Polska - biurze sprzedaży mediów należącym do Grupy Onet-RASP. Wcześniej przez dziesięć lat odpowiadał za sprzedaż reklam w Grupie Onet.
Z branżą medialną związany jest od 2004 roku. Zaczynał jako key account w Eniro Polska, wydawcy Panoramy Firm.
Najlepiej, jak swoimi głębokimi przemyśleniami dzielą się branżowi fachowcy w rodzaju marka. Bez tej erupcji inteligencji świat byłby uboższy.
99 gr. to realna cena jaką warte są w/w pisemka... tylko, że przy cenie 99 gr. trzeba by do nich dopłacać.
Niech zrobią kilka wydań Gali po 10 groszy a będzie sprzedaż jakiej jeszcze świat nie widział...