Lyreco Polska klientem Imagine Nation

Lyreco Polska zostało nowym klientem agencji eventowej Imagine Nation. Pierwszym wydarzeniem zorganizowanym w ramach współpracy z klientem był Lyreco Convention 2024, czyli coroczne spotkanie gromadzące 650 pracowników firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lyreco Polska klientem Imagine Nation

Agencja Imagine Nation była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej wydarzenia, przygotowanie oprawy scenograficznej i multimedialnej oraz produkcję i pełną realizację wydarzenia. 

- W realizacji tego wydarzenia wyzwaniem było przeskoczenie poprzeczki, którą Klient zawiesił bardzo wysoko poprzednimi edycjami konferencji. By sprostać zadaniu, stworzyliśmy spektakularną przestrzeń z ekranem 270 stopni, który okalał całą scenę i zgromadzonych gości. Na ekranie prezentowane były wcześniej przygotowane animacje, dopasowane do tematu i charakteru wydarzenia. Dodatkowo, scena została wyposażona w długi catwalk, który w czasie części oficjalnej został strategicznie skrócony, aby umożliwić lepszy kontakt z publicznością. Całość dopełniała dynamiczna gra świateł, które podkreślały atmosferę wydarzenia, oraz profesjonalny występ tancerzy, dodający energii i dynamizmu – mówi Barbara Czarniawska, team leader i senior projekt manager w Imagine Nation.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"